dinsdag 10 oktober 2006

dagje werken...

vreselijk dagje werken eropzitten..
Bah!
Ik kan er nt meer mee om..

Ik moet nu het 'vuile werk' gaan opknappen en zelf actief opzoek naar mijn jongeren...
Ik heb er opzich gn last mee mensen op te bellen, ze te gaan lastigvallen op buro, ... maar wat zal het allemaal opleveren? Dat is mijn vraag..
Het lijkt me zo'n weggesmeten tijd en moeite...

Maar soit, we doen wat ze vragen.. Zin of geen zin, goesting of niet...


Vandaag mocht ik er mee beginnen.. Nadenken hoe en waar ik mijn jongeren ga vinden..
Contacten leggen met derden organisaties, in de hoop dat zei de gasten wel hebben of althans kunnen helpen in de zoektocht...
Opzoekingswerk voor vandaag gedaan, morgen op de baan... eens kijken wat het opleverd!



ahja, mijn tijd zit er hier voor vandaag bijna op, gelukkig.. Zo werk ik nt graag!
Op naar huis, waar een nieuwe opdracht op me wacht, de belastingen van de vzw in orde krijgen... bah again!




Hopelijk was jouw dagje een beetje beter ;o)
enjoy your night!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mijn avond was schitterend. Mn vriend is afgekomen en we zijn naar Damme geweest. Tis ne schat van een gast, mss ken je hem... ;-)
Kop op schat!!! Nog effe doorbijten op je werk!!! Dikke zoen X