woensdag 11 oktober 2006

Drukke dag...

Vandaag een drukke dag gehad...
Deze ochtend werken, de baan op. Op een actieve manier opzoek naar nieuwe cliënten...
Ik ben dus vandaag links en rechts de deuren gaan platlopen van de WMKJ's waar mijn cliënten komen. Van links naar rechts ben ik rondgegaan in Gent. Opzich zeer interessant qua netwerk uitbouw, maar of het zal helpen?? Humz... no comment.

Daarna onmiddelijk naar de Sportdienst gegaan.
In de nm mocht ik alweer eens lesgeven! Jippie!
Het was fun! Een groepje van 18 en 2h30 om te skaten. Dan kan je al veel doen hoor!
Het was leuk, wat techniekjes geleerd, wat plezier gemaakt, leuke opdrachten gedaan, moeilijke trucjes aangeleerd en dan nog wat op de toestellen!
Het was vree wijs!

En als dat nog nt genoeg was, doorgereden naar Leuven!
Op naar Leuven om te gaan skaten!
De bedoeling was om een sessie te doen in het nieuwe skatepark op de Philipssite, maar wegens te veel file (massa's eigenlijk, een dik 30min stilstaan in het totaal...) kwam ik te laat...
Pech dus!
Nuja, er was blijkbaar vlak voor aankomst een rel geweest daar op het skatepark... Het is officieel nog nt open, maar je kan er wel al rollen.. De politie wil dat nu verbieden.. Met alle problemen vandien...
Nuja, wij zijn dan ineens doorgereden naar de sporthal waar de Club traint.
Ik heb een training meegedaan, was wel fun. Maar had er iets meer van verwacht, mss doordat het slechts maar een uurtje was.. Nuja, het was echt fun! En nu kan ik eindelijk wat gezichten plakken op wat namen op het forum.

Daarna terug naar huis, vlotjes kunnen rijden! Dus dat zat snor. Nu nog even wat bijwerken en straks slapen...



morgen een werkdagje, link en rechts weer op pad...
Groeten,

Geen opmerkingen: