dinsdag 24 oktober 2006

Nieuw traject Workspace!

Hellow again!

gisteren ben ik gestart met een nieuw traject Workspace!
veel kan ik er nt over vertellen, alleen dat ik gestart ben met twee van de (op papier) 9. Enkelen zijn geannuleerd, anderen hebben werk en 3 zijn er gewoon nt komen opdagen (zonder geldige reden dus)

Spijtige zaak, ze beseffen nt wat ze doen. Kans dat ze hun uitkering nu verliezen is (zeer) groot...
Nuja, twee waren verexcusseerd wegens het suikerfeest.
Vandaag moesten ze er wel zijn, raad eens, inderdaad, niet aanwezig...

Vandaag had ik één persoon aanwezig! Vandaag gingen me nogthans naar Brussel, we gingen de brock doen. De brock in een touwenparcours / groepsoefeningen / teambuilding / muurklimmen... Super was het, maar met een lage opkomst. Gelukkig waren we nt alleen, we gingen nm samen met de jongeren van effect, een opleidingsproject voor deeltijdslerende jongeren. In totaal waren we met 6 jongeren, van de 6 hebben er slechts twee meegedaan met de opdrachten. Het was wel leuk! Ik heb me goed geamuseerd en we hebben veel gelachen.

Morgen de derde dag, ik zit dus met mijn traject bijna aan de helft (8 dagen in totaal)...
We zien wel wat de toekomst zal brengen!


Alle, genoeg over het werk.
Nog even tv kijken en dodo doen!

Geen opmerkingen: