zondag 17 december 2006

Dagje Rotterdam...

Shoppen in Rotterdam


Zaterdag gingen we er een dagje tussenuit.
's Morgens opgestaan rond 8h30 met de bedoeling te vertrekken naar Rotterdam. Helaas had ik zo slecht geslapen en was ik echt ziek dat we even twijfelden...
Maar ja, het was reeds gepland en ik had er wel zin in..

Tegen 9h30 zijn we dan definitief vetrokken.
Een beetje regenweer, niet te veel verkeer, ... nog snel even tanken in België, ...
We waren weg. Een goed 1h30min hebben we der over gedaan, opt gemak. ;o)

Tegen 12h15 kwamen we aan in de shop waar ik vandaag zeker wou langsgaan.. De pda shop, maar meer krijg je hier zeker nog over!
Ik zal even vertellen dat ik vanaf nu ook de trotse bezitter ben van een Palm Treo 680.
Met andere woorden, gsm en pda (mijn agenda en zoveel meer) samen in één toestel.

Effe testen, effe denken, en verkocht!

Na de zware aankoop zijn we doorgereden naar het echte stad, richting 'de koopgoot'.
Links en rechts wat shops binnenlopen, hier en daar een cado-tje kopen, links en rechts iets voor onzelf gekocht, ...
We hebben veel centjes uitgegeven... Aan van alles en nog wat, het grote voordeel, het was solden!! ;o)


we hebben het nt te lang getrokken, want tegen 16h kreeg ik helemaal mijn klop...
Koud warm, massa's hoofdpijn, ... Ik kon het nt lang meer houden en er moest toch iemand naar huis rijden.
Een kleine twee uurtjes verder waren we thuis en hadden we boodschappen gedaan om toch nog wel eten in huis te hebben.

het was een fijne dag, ook al was ik ziek, ik heb er vangenoten!
meer over de palm, binnenkort! ;o)

Geen opmerkingen: