donderdag 7 december 2006

Oostende...

Gisteren afgezakt naar het verre west-vlaanderen...
Marjon had nm een sollicitatie gesprek om 13h30.
In Oostkamp scheen de zon massa's en was het echt aangenaam in het zonnetje...
Dus, impulsief als ik ben, naar de zee...

Oostduinkerke, my local spot, was iets te ver voor vandaag... Dus, het dichtsbijzijnde, Oostende...
Man man man!

Het was er nogal winderig, maar dat was nt het ergste...
Marginaal volk dat daar liep.. Pas normal!
Ik snap dat nt, elke stad heeft zo zijn bevolkingslagen, maar daar was het echt erg...
Nog nooit gezien...

En zo was het alweer eens bewezen, een mens velt ALTIJD een eerste indruk over een persoon!
En zo viel ik zelf in de valkuil waar ik mijn jongeren net op wijs dat die bestaat...



en 's avond gaan eten, voor de broer zijn verjaardag!
leuke dag gehad!

Geen opmerkingen: