vrijdag 8 december 2006

parkeerplaats..

Iets wat al een tijdje aansleept, mijn parkeerplaats en alle problemen er rond...
man man man!

vandaag had ik gedacht eindelijk van de problemen af te zijn, verkeerd gedacht!
deze ochtend kreeg ik telefoon om te zeggen dat mijn slot (die mijn parking afsluit) gemaakt was en dat de sleutels in mijn brievenbus liggen.
Eindelijk dacht ik!
Nu kan ik mijn parking afsluiten met zo'n hekje als ik wegrij, zodat niemand anders er kan op komen parkeren (iets wat dagelijks gebeurd! bij mezelf of mijn collega, en steeds door eenzelfde persoon!)

Dus ik naar beneden, sleutels uit de brievenbus nemen, hekje omhoog zetten en proberen...
ISH! ik kan de sleutel nt draaien!!!!!!
mijn hekje staat momenteel dus omhoog met de auto er in en ik kan dus niets doen!!!!


onmiddelijk gebeld naar de verantwoordelijke, de klusjesman is onderweg!
Hopelijk is het dus snel gemaakt, deel twee van dit verhaal krijg je dus straks! ;o)



te grappig!

Geen opmerkingen: