dinsdag 26 december 2006

Goedemorgen...

De vogeltjes fluiten...


Het was alweer lang geleden, een slapeloze nacht...
Maar dit, dit gaat te ver...

Rond 1h was ik thuis deze avond, na de kerst diner bij Marjon thuis.
Daar ter plaatse voelde ik me wel moe, eenmaal thuis volledig nt..
Ik dacht, ik kijk nog even tv en ga dan slapen, maar dat 'even' bleef maar duren..
Waar blijft die geeuw? Die ogen die dichtvallen? De drang naar dat warme bed?

Het komt nt!
Rond 4h30 dan maar, uit miserie, een filmke opgelegd.
16Blocks, met Mos Def, SUPER AANRADER! mooie film! echt!
Maarja, normaal valt meneer dus in slaap tijdens de film, vandaag dus nt!

Momenteel, 6h30 bijna, nog steeds niet moe.. De eerste bussen rijden hier door de straat, hun werkdag is begonnen. Ik weet momenteel nt goed wat te doen.. Opnieuw in dat bed gaan liggen en hopen dat ik in slaapval of gewoon wakker blijven en iets actiefs doen vandaag?!
Vrij moeilijke keuze.. Zeker daar ik deze avond nog naar Oostkamp moet rijden om mijnen schat, en als ik dan plots moe ga worden hebben we een groot probleem...


Ahja, ik zie het wel..
Ondertussen heb ik alweer 15min gevuld met mijn slapeloze nacht...


Het was lang geleden, maar nog nooit was het zo erg...
Oei, ik zou liegen...
Ooit, op een dag... 5maand en een week geleden (ongeveer) leerde ik iemand kennen...
een slapeloze 42h als gevolg... ;o) Ja muisje, JIJ!!



slaapzacht iedereen, of goede morgen...

Geen opmerkingen: