donderdag 14 december 2006

Kerstboom...

O denne boom, O denne boom, oooooh ... een kerstboom??



Drie volle jaren heb ik mijn huisje kerstboom vrij kunnen houden...
Dit jaar dus niet...

De geschiedenis...
Een leuk etentje op 6 december, een vriendin die graag een kerstboom wil hebben, de omgeving die een grote rol gaat spelen...

die bewuste avond begon het gesprek te vervangen richting kerst en nieuwjaar. En zoals elk jaar begonnen ze weer over 'de kerstboom'... Persoonlijk ben ik geen kerstboom type, ik vind het een beetje te.. Maar helaas zijn mijn mama, de vriendin van mijn broer en mijn muisje wel zot van kerst en de bijhorende kerstboom.

Hadden wij nt reeds overeengekomen om toch gn boom te plaatsen?
Huppla, voor ik het zelf helemaal door had waren ze al aan het afspreken wanneer ze om de kerstbomen gingen gaan... Woensdag 13/12...

'...en dan kopen we drie kerstbomen...' Wat? Hoeveel?? 3
1 voor mijn broer en marleen
1 voor mijn mama
1 voor?

NEEN... Tis van dat... 2006, een keerpunt in mijn leven... een kerstboom in mijn leven...

alle, veel opties heb ik dus nt meer...
Mee naar de winkel... Die op de kouter zouden er slecht uitzien, dus maar naar een groothandel..


Boompjes keuren, nt te veel tralala en kopen!
Twee leuke boompjes uitgekozen, eentje voor de mama en eentje voor ons...


Gisteren avond de boom 'aangekleed' (gewoon 240 lichtjes in gestoken) en nu ben ik dus een ('trotse') bezitter van een Kerstboom... 2007, here we come!

1 opmerking:

Anoniem zei

We waren nog nikske overeengekomen over kerstboommPJES! Mo ge geniet er van en ge durft t nie toegeven. Lof joe! je muisje