zondag 17 december 2006

Traject Ervaringsleer - terugkomdag

Traject Ervaringsleer - Terugkomdag


Vandaag, vrijdag 15/12, is het zover...
De 'laatste' dag van het traject...
Tijd om het traject af te sluiten?

Om 10h werden we verwacht in 'het oude badhuis' in Antwerpen...
Een oud badhuis? Wat is me dat zeg?
Ik moest naar A'pen, bereide me dus voor op heel wat files...
Op tijd vertrokken, om 8h30 stond ik klaar de auto in te springen.

De eerste km-ers gingen vlotjes, geen file, geen probleem, wel veel regen, maar ça va nog...
Toen bleek er wat file te zijn vlak voor de Kennedytunnel, maar dat duurde (helaas voor mij dan) ook nt lang...
Tegen 9h30 was ik dus al op de locatie, te vroeg...

De invulling van de dag zelf viel vree goed mee.
Enkele leuke opdrachten en enkele confronterende opdrachten (in de zin van, het samenstellen van een kernkwadrant).
Het was leuk iedereen (op manu en ruth (zitten in het buitenland) en burhan en Vickey die ziek zijn) terug te zien, voor mij waarschijnlijk de laatste keer (daar ikzelf nt meer bij Jes werk vanaf 2007...)
Na een zeer productieve, interessante en ook zeer leuke dag zat het er op...

Om 16h45 was de dag afgelopen, tijd om huiswaarts te gaan...
Het regenweer was er nog steeds, en file op de ring rond antwerpen ook.
Vlak voor de Kennedy tunnel had ik de schrik van mijn leven...

De wagen voor mij gooide plots alles dicht, we reden slechts 60km/h maar toch...
Ik moest hals over kop op mijn rem springen...
Met alle gevolgen van dien... Piiiiiiiiieeeeeeeeeeeep zieden mijn voorbanden, Piiiiiiieeeeeeeeeep zeiden mijn achterbanden... en ik keek snel in mijn achteruit kijkspiegel want ook daar reed er nog een...
Ik kon zelf plots stoppen voor mijn voorligger en mijn achterligger zat heel dicht op mijn... kwest ie van cm vrees ik...
Ik was totaal verschoten!
mijn benen trilden, angst zweet op mijn rug, ... alles wat je hebt / voelt / denk bij een paniek aanval...


Gelukkig had ik niets, we hadden niet gebotst, ...
ik had geluk!
en kon mijn weg verder afleggen naar huis...



Snel even naar huis en dan doorrijden naar Oostkamp, want daar werd ik verwacht op de kerst markt.
Helaas voelde ik mijn al de hele dag ziekjes en later die avond kreeg ik volledig mijn slag!
Ziek.. alweer...

Geen opmerkingen: