dinsdag 26 december 2006

Mijn parking...

€ 66 per maand, voor wat?


Vandaag leek me een vrij rustige dag te worden, verkeerd gedacht...
Ik was achter mijn schat gereden naar Oostkamp en bij thuiskomst was het omzeep.

Ik heb dus, zoals je al hebt kunnen lezen, een parkeerplaats in het gebouw.
Bij thuiskomst zien we dat een 'bekende' weer op onze parking stond.
Ik kookte! Ik kon het nt meer houden...

De uitbater of kok van het resto onder aan ons appartement zijn wagen stond er alweer...
4 parkings waren er vrij, op de mijne moest hij staan...

Ik stormde naar zijn resto. Daar begon het allemaal...
ik was woest, hij weet dat het mijn parking is en toch moest hij er weer op parkeren..

Ik zei dat hij onmiddelijk zijn wagen moest verzetten...
Het hek was van de dam... Hij vond dat het op een normale manier ook gezegd kon worden, om het even wat ik zei...

Na het verzetten van zijn wagen, kwam ik hem in de gang weer tegen. En daar beste lezers, heeft meneer me bedreigt!!!!
Hij gaat me nm afslaan de volgende keer dat ik nog iets 'doe'...
Stoer van meneer! Ik ben officieel de 2de (waarvan ik het weet) die hij 'bedreigt'!

Dat de verhuurder van de appartementen dit pikt, ik snap het nt!
het gaat nt blijven duren of ik ga ontploffen!



Soit, gn klappen ontvangen maar ik stond helemaal recht van de zenuwen...
Morgen een rustige dag aub!

Geen opmerkingen: