maandag 4 december 2006

Kunstbende - Amba meeting

Hellow hellow,


afgelopen vrijdag was het de allereerste Amba Meeting.
Het moment waarop alle Kunstbende Ambasadeurs konden kennismaken met hun takenpakket en andere amba's.

De laatste week had ik vrijwillig gewerkt voor JES, omdat ik nm beloofd had om dit project, deze dag, tot een goed einde te brengen.
En daar ik een man van mijn woord ben, heb ik heel wat uurtjes vrijwillig gewerkt.


Opzich geen probleem.
Vrijdag was er sneller dan gedacht. Donderdag avond nog snel wat aanpassingen aan de powerpoint. Vrijdag nm nog om een helliumfles gereden en in de vroege vooravond hebben we de zaal (de Foyer in de Vooruit) klaargemaakt voor gebruik. Ballonnen opblazen, de beamer klaarzetten, de zeteltjes klaarzetten, de hapjes over zetten, ...
Tegen 19h was het dan zover, de eerste amba's kwamen toe. Om 19h30 zijn we gestart met de presentatie. Bedoeling, de nieuwe amba's wat wegwijs maken in het takenpakket en de jongeren zelf laten kiezen wat ze willen doen.
De presentatie was, zonder zelf verwacht te hebben, blijkbaar zeer goed. op het einde kreeg ik een massaal applaus! Ik verschoot der zelf van!

Het was nog leuk en ik was blij dat ik enkele bekende gezichtjes van vorig jaar heb terug gezien!
Nog van dat, maar dan zal het wel als nt jes-medewerker zijn....


groeten!

Geen opmerkingen: