donderdag 21 december 2006

Dagje zee vol frustraties...

Oostduinkerke


Vandaag heb ik weer iets meegemaakt... Deze ochtend was het 'vergadering' van de vdab. Ik wou er naartoe gaan (qua netwerken ed) maar had reeds een 'neen' gekregen van mijn coördinator.
Nuja, ik ging dus vrijwillig en nt als werknemer van jes.

Leuk terugzien van de collega's, contacten leggen, ...
Fijn om te merken dat mijn werk bij collega's wel gewaardeerd word...
Iets later komt de coördinator toe (15min te laat btw) en zegt 'hallo'. 3sec later valt haar € dat ik het was. Onmiddellijk 'wat doe jij hier?' 'jij werkt toch nt vandaag?' Neen, ik ben hier vrijwillig. 'ik had toch gezegd dat je hier nt moest zijn'... En dan beste lezers, er zijn geen woorden voor, werd ik dood geschoten met haar ogen (nt de eerste keer btw) en de zeer afkeurende neen-knik..
Man, opslag kreeg ik het benauwd!

Toen heb ik (domme kloot dat ik mss was) beslist om midden in de vergadering weg te gaan...
Gelukkig zat iemand van de vdab zelf naast me, situatie uitgelegd (die het ook zien gebeuren had) en afgebold!
WOEDEND WAS IK toen ik het volgende hoorde: 'ik ben***, coördinator van vzw jes. Vorig jaar hadden we competentie pasport, gegeven door Huub. Volgend jaar hebben we Jobpartner maar daarvan is de instructeur nt aanwezig'... Mensen, ik was aan het koken!!!!

Dit moet ik horen via een vergadering??!
Kunnen ze gewoon nt in mijn gezicht zeggen dat ze om een bepaalde reden (waar ik naar kan gissen) mijn contract sowieso nt willen verlengen...
Ik weet van niets! Ik kan alleen maar raden en gissen dat ze mij dus nu gewoon buitenwerken!


Wat moet ik doen?
weet er iemand een antwoord op?
ik nt en word er hoe langs hoe meer ziek van!


nuja, de rest van de dag had ik meer aan!
Heb toen besloten om mijn schat naar Oostkamp te voeren. Werken he...
Na het afzetten aan het werk, doorgereden naar de zee!

Oostduinkerke hier we come...
Genoten heb ik gedaan!
Man man man!

Wandelen bij een mini windje, zachte geluid van de golven, ...
Genieten... Heel wat zaken gingen door mijn hoofd!
inlinen, seizoen 2007, werk, miserie!, mijn schat, mijn treo, mobistar, ...


ik heb hier een aantal foto-tjes, klikken en kijken...




Geen opmerkingen: