dinsdag 5 december 2006

Radio Axi

Hellow lezerkes,



Deze avond afgezakt voor Kunstbende naar een locale radio in Lokeren.

Om 19h30 werden we verwacht bij radio Axi. We gingen het hebben over Kunstbende natuurlijk.

Met Serdi, de beatboxer, die er een interview ging houden.

Bedoeling, een korte babbel over de ervaring van een deelnemer aan de kunstbende. S. had de kunstbende nm gewonnen enkele jaren geleden.

Maar wat ik nt had voorbereid, dat ik zelf ook een interview ging moeten weggeven! dat was nt afgesproken! ;o)


ahja, ik heb nm wel al wat ervaring, dus het was geen enkel probleem... LOL

En Marjon maar lachen... Tsssss, volgende keer he...




Het was alweer een leuke ervaring.

Ik heb wat foto's, morgen waarschijnlijk online (nt getrokken met mijn toestel, dus effe geduld)

Geen opmerkingen: