woensdag 11 april 2007

Belastingen....

Tzijn zware dagen...



Vorige week kreeg ik mijn belastingsbrief!
Ik was al voorbereid op slecht nieuws, omdat ik mijn brief zo laat kreeg..
Zo'n slecht nieuws had ik niet verwacht!!

2100euro terugbetalen!
lap man!!! :o(

Vandaag even langsgeweest bij de dienst om eens te horen over het 'hoe en wat' want mijn cijfers kwamen niet overeen met hun cijfers.
Twas snel duidelijk!

de Sportdienst van Stad Gent neemt veel te weinig af van wat ze uitbetalen!
ben ik dus goed gezien! :o(
en dan bleek dat ik mijn loon van Mariagaard niet had ingevuld (zeer raar)...

Vandaar het verschil, maarja, dat doet dus niets af aan het totaal bedrag he!!
Ben ik mooi gezien!! al mijn gespaarde centjes weg... (de centjes die ik aan de kant had staan op mijn lopende rekening hoor, dus niet al mijn spaargeld! ;o) geen paniek! )



ahja, betalen he..
volgend jaar zal het ook zo zijn.. pfffft! :o(

Geen opmerkingen: