woensdag 11 april 2007

Groot onderhoud...

Een dagje zonder wagen...



Deze ochtend om 8h30 moest ik mijn wagen binnenbrengen bij de garagist.
Vandaag is de dag van het grote onderhoud!

mijn wagen was de laatste weken wat eigenaardig aan het doen, hij trilde nm vrij hard zowel als ik traag of hard aan het rijden was..
Vree raar! echt ontzettend raar...
Maarja, dat zal nu dus wel opgelost worden!
eerst dachten ze aan mijn distributie riem, maar blijkt dat een 1200 dat niet heeft.
Mijnen super bolide heeft een 'ketting'...

Daarstraks belden ze al om te zeggen dat ze het probleem hebben gevonden, mijn twee achterbanden zijn volledig vervormd!!
Levensgevaarlijk!!
Ik kon dus een klapband gehad hebben en net zoals die truck over de middenberm gevlogen zijn.. Ik mag er niet aan denken! wetende dat ik echt nog heel wat km-ers gereden heb!


auto was binnen en nu..
Ik moet nog naar huis. In drongen rijden er niet zo veel bussen (aan de garage geen)...
dus even te voet naar een bushalte en met het busje naar huis. Was lang geleden zeg.
Wat ben je toch snel een verwend nest als je een wagen hebt!!

Geen opmerkingen: