zaterdag 14 april 2007

Lekker weertje...

Samen rollen met de schat...



Gisterenavond wou mijn schat persee nog iets doen!
Dus ja, ik plooien en een activiteit bedenken...

Ijsje eten? wandelen in't stad? ...
Neen neen, ze wou rollen!!
wauw! ideaal, wat een vrouw!! ;o)


Samen zakten we af richting de leie.
Lekker stukje asfalt langs een stinkende stroom water...
Nuja, het was wel fun!
Een leuk tempo hebben we gereden, gemiddelde van 12,6km/h en vaak zaten we rond de 16km/h... Niet slecht dus!!

Leuk was ook dat we Veerle en haar mama tegenkwamen, dat was alweer enkele jaren geleden! Nog steeds rollend! Leuk zo! ;o)

en dan een leuke verrassing, het stuk aan Heusden brug is af! Je kan nu doorrijden tot vlak voor de brug van Melle. Daar hebben ze een volledig nieuw stuk aangelegd (nog niet 100% af, tweede lag ontbreekt!), een overstromingsgebied!
echt mooi en leuk om te rijden!


voila, gisteren avond heb ik dus nog eens 10,63km gereden..
Leuke dag was het!
en 30km op nen dag, zonder problemen is ideaal!

vanaf volgende week probeer ik ofwel twee keer op een dag te gaan rijden (2x 20km) ofwel door te rijden.. We zullen zien of het al zal lukken.. Alles is afhankelijk van het weer en of er wielrenners mij uit de wind willen rijden... :o)

ps: foto is getrokken met mijn Treo 680 in de schemer donker, vandaar de slechtere kwaliteit...

Geen opmerkingen: