maandag 23 april 2007

Trainen of toch maar niet...

Pffft, tis van moeten...



Met die ingesteldheid was ik deze nm vertrokken richting de vaste startplaats van mijn 'training'...
Ik heb er gelijk niet veel zin in vandaag..
Maarja, tis mooi weer, de 5de mei komt er aan, ik heb geen fysiek, ... het moet!

Op het gemak klaarmaken, nog snel even de wielen draaien en weg waren we...
Bij de eerste brug had ik al change, twee iets oudere wielertoeristen die een deftig tempo reden!
ideaal!

Onmiddellijk heb ik mij er achtergehangen, uit de wind, want die was fel aanwezig!!
Lekker tempo gereden, op het gemak.. Een gemiddelde rond de 26-27km/h en dat voor 11km.
Was ik blij dat ik deze twee tegen kwam. Ik kon op die manier mijn eigen niet opblazen, door te snel te vertrekken, en dus gewoon lekker rollen aan een mooi tempo.

Toen ik aan ongeveer het midden van de rit was dacht ik, vanaf nu ga ik voor 22km gaan. Reden, 5mei moet ik wel vlotjes de 21km kunnen rijden... En doordat ik zo'n evenwichtig tempo had kon ik dat vandaag al doorvoeren. Ideaal!
Op de 11km heb ik die wielertoeristen bedankt en heb ik mijn kar gekeerd.
Wat een geluk, twas meewind!!

Na een paar km, die ik aan een gemiddelde van 27-28km/h kon rijden, zag ik daar weer een wielertoerist aanstormen. Had ik geluk vandaag.
Deze man reedt wel wat sneller, voor 3km reden we tempo van 36km/h... Daarna moest ik stoppen door ontzettende pijn in de rug. Omdat ik wist dat het einde er bijna was wou ik niet afgeven, ik ging voor om en bij de 29km/h...


Ontzettend tevreden kon ik op 21km afklokken op 50min30sec.
Persoonlijk ben ik daar al tevreden mee! Nu wil ik die graag verlagen! dus ik heb een doel! ;)

nog enkele stats:
Totaal gereden km-ers: 22km38
Totale tijd: 50min39 (klopt nt! :s)
Gemiddelde snelheid: 26,5km/h
Max snelheid: 51,5km/h

Geen opmerkingen: