zondag 22 april 2007

Slalom sessie Gent - Blaarmeersen

Van links naar rechts...


Gisteren was er een slalom sessie gepland.
Eentje dicht bij huis en op een zaterdag, daar moesten we toch eens ons hoofd vertonen!


Het was het ideale weer, niet te warm maar wel vollenbak zonneschijn..
Blaarmeersen here we come!
Home town for me, nog vroeg op het seizoen => wil ik wel nog eens afzakken voor een sessie... ;o)

Er was al heel wat volk, iedereen was er al, tegen dat wij toekwamen.
Een man of 12-13 in het totaal denk ik, niet slecht he!
Aangezien slalom mijn ding niet echt is, toch niet voor een sessie van een uur, heb ik mezelf wat bezig gehouden met rondjes te rijden met mijn schat, wat slalom, wat slides, wat wheelies, ..

Het was wel weer fun!
Zoals altijd!

veel woorden kan er mens er niet over schrijven, je moest er bij zijn of je moet gewoon nagenieten op de foto's..
Hier zijn ze dan ook:

Geen opmerkingen: