woensdag 11 april 2007

De Belgische Politie...

V E R S C H R I K K E L I J K ! !



Kunt ge u da nu inbeelden?
Ongelooflijk is het! Ik was zo gedegouteerd als ik het zag op tv...





Betalen wij daarvoor belastingen??? Gaat daar mijn 2100euro naartoe??!!
Omdat een renner in het midden van de straat aan het rijden is in een berg op!
Iemand die een super harde inspanning heeft geleverd, bergop fietsen, doen stoppen midden in zijn actie?!

Zielig! echt zielig!!
zoekt een andere job als ge uitgeblust zijt! ;o)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, en dan krijg je hetgeen ik woensdag tegenkwam op de Paterberg. Iedereen die ooit al eens op kasseien gereden heeft weet dat je op de rug (= in het midden) moet rijden, of je dokkert er gewoon af. (op een gewone helling kan je perfect rechts rijden.) Werden we gewoon luid toeterend bijna in de berm gereden door een automobilist die vermoedelijk ook deze reportage gezien heeft, en ze direct in zijn voordeel weet te gebruiken.
Wat het sluikstorten betreft: 100% gelijk, kleine moeite om je papiertjes in je achterzakje te steken en in een vuilnisbak te gooien maar vetzakken van flikken die waarschijnlijk niet kunnen fietsen zonder steunwieltjes moeten zo niet beginnen. Op die manier denken de automobilisten weer dat ze alles mogen als er voor hen een fietser op de kasseien rijdt.

Huub80 zei

jips, dat is het hem dus he!
nu denken sommigen weer dat ze de man zijn...

ik denk zelfs dat de politie niet zo te tevreden was met een dergelijk interview!


hopelijk komen er geen ongelukken van...