dinsdag 24 april 2007

Ouw, tis mooi weer...

Ideaal om de skeelers aan te binden...



Jaja, het zag er een mooie dag uit deze ochtend. Ideaal dus om te gaan trainen.
Onmiddellijk na het werk ben ik door gereden richten de start plaats van mijn training.
Op het gemak me klaarmaken, mijn Garmin instellen op virtuele training...
Graag reed ik vandaag een halve marathon in 50min.

Na enkele km-ers reed ik al massa's achterop, volgens mijn trainingspartner.
Nuja, na even had ik het al snel door, hij doet raar! Ik had deze ingesteld op 50min, maar daar hield hij zich niet aan... Blijkbaar rekende hij op 30min.. Tuurlijk dat het dan niet klopt.

Het was alweer een lastig windje dat ik moest trotseren vandaag, zonder wielertoeristen voor mij... Lastig Lastig! ;o)
Nuja, in 50min53 heb ik 21km42 gereden. Op zich niet slecht, maar ook niet goed!
Ik ben wel tevreden, na nog geen 5km deden mijn voeten al pijn en ik voelde dat mijn lichaam het niet aankon.. Het was echt lastig! Korte nacht, weinig gegeten, ... niet zo goed voor een lichaam.

Nuja, ik heb lekker gereden. Voel er mij goed bij!
Dat is het voornaamste!
Maximum snelheid vandaag was 40km/h en een sjiek. En mijn gemiddelde lag op 25,3km/h

Geen opmerkingen: