dinsdag 17 april 2007

Bijscholing...

Twee dagen herhaling...



Zondag en maandag was het bijscholing bij de sportdienst Stad Gent.
Twee dagen lang vol met herhalingen (voor mij dan) van lessenpakketten.
Het was wel goed gebracht! ;o)
Zowel de zondag als de maandag.


Rugby, atletiek, omniball, krachtball, oriëntatie loop, beachmix, highland games, alternatieve, boogschieten, .. en dan vergeet ik er zeker nog wel...
Deze sporten hebben alvast na de bijscholing geen geheimen meer voor ons! ;o)


Voila, nu zouden we volledig voorbereid moeten zijn voor het komende seizoen!
Ik heb er alvast wel zin in, al geef ik eerlijk toe dat het best wel zwaar is!
twee jobs.. dag en avond/nachtwerk..

Maar we slaan er ons door, het is niet mijn eerste jaar he..
Het is al zo sinds 2005... Niet slecht dus.. :o)



Nu heb ik effe tijd om te bekomen en op mijn gemak te zijn (samen met mijn schat) want sinds zondag ochtend ben ik amper thuis geweest (om te douchen en gerief te nemen)... En morgen een middag werken en een avond om verder op mijn positieven te komen (want goed voelde ik me nt gisteren en deze nacht..)..

Geen opmerkingen: