dinsdag 10 april 2007

training...

Een ritje maken...



Vandaag weer de skeeler aan de voetjes gebonden!
deze ochtend was het een schitterend weertje, de kriebels waren er en tegen 10h15 stond ik er op.
Klaar voor alweer een 20km en vandaag wil ik records verbreken! ;o)

Het zag er windstil uit, maar al snel had ik door dat dit niet zo was. Ik zat even te denken er de brui aan te geven.. toen ik zag...
drie wielrenners aan een mooi tempo!
ideaal dus!

al snel zat ik er achter, en dat heb ik zo'n 6km kunnen houden, tot mijn 'draaipunt'.
Met een goede snelheid van ongeveer 28km/h ging het echt wel vlotjes!
wat een verschil dan alleen rijden! Het scheelt massa's!! Ook qua motivatie! Ik dacht dat ik echt slecht bezig was, maar blijkt nu dus niet zo te zijn!

In de terugweg had ik helaas geen wielrenner voor me. dus kon ik op mijn eigen krachten en tegenwind rijden. Ook hier ging het vrij vlotjes; ik heb in dat stuk ongeveer een gemiddelde van 26km/h gereden, zelfs met pieken op 30km/h.
de laatste km-ers ongeveer zat er plots een wielertoerist naast me. We hebben even zitten praten en toen ben ik er maar gaan achterhangen! ;o)
ideaal dus!

voila, na 46min had ik mijn 18,72km gereden.
Een vrij snelle training dus!
gemiddelde snelheid 24km/h en dan weer zo'n rare: maximum snelheid 58km!!
humz, beetje raar denk ik zelf! ;o)
daar ik deze niet kan terugvinden in mijn lijst neem ik de max. die ik wel kan vinden; 38km/h. niet slecht!


ik ben zelf vrij tevreden van het resultaat! nu altijd maar zaken en versnellen! komt wel goed!!

Geen opmerkingen: