dinsdag 10 april 2007

verlengd weekend...

Drie dagen van fun...



Het is alweer voorbij gevlogen, tijd te kort om alles uitgebreid te verwoorden en neer te schrijven!!

dusja..
wat hebben we allemaal gedaan?
Vrijdag was gestart met een diner voor Roel (broer van Marjon) zijn verjaardag! Paling, maar wij gingen voor Scampi's! :o)
Daarna gingen we bownlen, dat was effe lang geleden en de baan was niet ideaal! Niet gewonnen dus! spijtig! ;o)
Het was wel fun! leuke avond uit.

Zaterdag mini golf, samen met wes, joortje, lies, ian, mijn schat en mezelf! het was gewoon weg fantastisch! te grappig was het ook! haha! en koud!
Daarna zijn we wat gaan drinken in 'zoo' in Oudburg. Leuke tent! Lekkere cocktails (heb ik van horen zeggen hoor :o) ) en leuke sfeer! Alweer een geslaagde avond in leuk gezelschap! daar zijn vrienden voor!

de zondag zijn we dan met ons tweetjes naar de zee gereden!
verrassing!
we hebben echt genoten! het was er best druk, maar op onze plaats in de duinen was het echt een super lekker weertje!! En bruinen dat we gedaan hebben! Alle, ikke dan toch!
's avonds heb ik mijn schat verrast op een diner, het was ontzettend lekker!

de maandag was de kriebeling zo groot! Het zeetje riep ons...
Vlug naar de mama, vragen of ze zin had om mee te gaan en weg waren we met onze drieën.
opweg naar de zee viel het heel goed mee op de baan. Aangekomen was het er ontzettend druk!
terug naar onze 'spot' en bruinen!!
we hebben, net zoals zondag, veel gesport! het was echt super! Ben ik gelukkig met zo'n 'sportieve' schat!
's avond weer lekker gaan eten in hetzelfde resto. Het was niet slecht, maar het viel iets meer tegen... Het was er ontzettend druk en vrij chaotisch, het eten was wel verrukkelijk!
Terug naar huis was een ander verhaal! We hebben er 2h15 overgedaan, via de oude bannen van België. De autostrade zat nm al vast nog veel Gistel, dus dat kon lang duren. Afrit Gistel en gps volgen op 'zonder autostrades', tegen 22h waren we thuis! Gelukkig deden we het zo, want naar verluid stond er om 23h nog file op de E40.
we hebben wel heel wat rondgereden en bij deze vermijd ik 'Torhout' voor de rest van mijn leven! File File File, wegomleggingen allom en vooral veel te veel km-ers moeten rondrijden!


het was me ons weekend wel hoor!
het was echt fun!
de foto's zijn onderweg! die zal je hier snel vinden!

Geen opmerkingen: