maandag 2 april 2007

rollen in de zon..

Wind, wind en humz... wind??


Vandaag nog eens een ritje gaan doen. Het zelfde traject als de vorige keer.
Ik dacht, leuk! zonnetje in het gezicht niet zo veel wind! Het zal lekker gaan..
maar neen hoor.. Er was vrij veel wind zelfs!

nuja, lekker gereden dus.
een 18,77km binnen de 52min06 met een gemiddelde van 21,6km/h
leuker vind ik zelf: de max. snelheid: 42,1km/h!! ;o)


voor de rest niet veel speciaals te vertellen.
Ik heb goed getraind, lekker kunnen doorrijden, zwaar afgezien, ..


later die avond heb ik dan eens mijn schat verwend!
uitgebreid gekookt! en lekker dat het was!! ;o)
en dat was nog niet alles, daarna zijn we nog eens een tourtje gaan maken in Gent.
leuk, lekker zonnetje in het gezicht en een mooie stad.. ideaal dus!

Geen opmerkingen: