vrijdag 13 april 2007

rollen in de wind...

"Goed bezig zeg...!"




Vandaag ben ik weer even gaan rijden, de normale 20km.
Ik vrees dat ik nog niet klaar ben voor meer dan dat, en dat komt dan weer doordat ik (zoals altijd) te snel start... Verschieten van al mijn kruid...

Bij het heen rijden had ik weer geluk, een wielertoerist die ik zo'n halve stuk kon volgen aan een deftig tempo (rond de 30km/h) uit de wind...
Was ik even blij dat ik dat kon doen, het waaide ontzettend hard, full in the front! ;o)

Toen ik deze vriendelijk bedankte voor me uit de wind te rijden zei hij 'ge zijt goed bezig precies!' 'doe zo verder!'. Ik wenste die man nog een leuke rit verder!

de terug weg had ik minder geluk, twas op mijn eigen te doen!
Wonder boven wonder reed ik vrij goed! Lekker tempo...

Ik was wel helemaal kapot bij aankomst aan mijn auto!
het was ontzettend lastig met die wind in het gezicht...



Na de training onmiddellijk naar de sportdienst gereden. Laatste dagje sportkamp meepikken op de Blaarmeersen.
Outdoorkamp, lekker op het water..
Het was vree wijs! Maarja, dat kan precies niet missen met Lies en Wes in de buurt!

Geen opmerkingen: